Get Adobe Flash player

Zielona Szkoła 2020

Dnia 5 października 2020r. klasami VI, VII i VIII wyruszyliśmy na wycieczkę do Międzybrodzia Bialskiego. Wszyscy stawiliśmy się na zbiórce o godzinie 7:30.  Wpakowaliśmy swoje walizki do bagażnika autokaru i ruszyliśmy w drogę.

Po około 6 godzinach dotarliśmy do Międzybrodzia Żywieckiego, gdzie zjedliśmy obiad, po czym wyruszyliśmy do Międzybrodzia Bialskiego, gdzie mieszkaliśmy przez 4 dni. Rozpakowaliśmy się i pobiegliśmy na zajęcia. Jeszcze tego dnia mieliśmy okazję pograć w piłkarzyki lub tenisa stołowego, mogliśmy również spróbować swoich sił w paintballu lub strzelaniu z łuku. Od godziny 16:30 do 18:15 mieliśmy czas dla siebie, dzięki czemu uporządkowaliśmy swoje pokoje i zapoznaliśmy się z terenem ośrodka. O godzinie 18:30 udaliśmy się na kolację, po  czym poszliśmy spać.

Drugiego dnia zjedliśmy śniadanie i udaliśmy się na zajęcia. Najpierw bawiliśmy się w kulach wodnych i próbowaliśmy jazdy na quadach, oraz rowerkach wodnych. Po obiedzie udaliśmy się na grę integracyjną „Selfie”. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. Ten  dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Dzień trzeci - po śniadaniu odebraliśmy suchy prowiant i ruszyliśmy zwiedzać Pętlę Beskidzką. Najpierw udaliśmy się na taras widokowy, gdzie znajdował się pomnik Jana Pawła II. Potem nasi nauczyciele pozwolili nam kupić oscypki w pobliskim sklepiku. Następnym przystankiem był Trójstyk granic Polski, Czech i Słowacji. Największą atrakcja okazała się skocznia narciarska i miasto rodzinne Adama Małysza – Wisła. W drodze powrotnej mieliśmy okazję zobaczyć pałacyk prezydenta. Wieczorem odbył się pokaz chemiczny z wykorzystaniem ciekłego azotu. Wszyscy bawiliśmy się genialnie i myślę, że sporo się nauczyliśmy.

W  przedostatni dzień poszliśmy na wycieczkę, cel -  góra Żar (761m.n.p.m).  Na szczyt wjechaliśmy kolejką. Spędziliśmy tam około 1,5 godziny, po czym z góry zeszliśmy już pieszo. Dużo było śmiechu i wypadków. Po powrocie do ośrodka zjedliśmy pieczone kiełbaski z ogniska. Nasi opiekunowie próbowali nauczyć nas gry w podchody, ostatni wieczór był pełen śmiechu, a także wzruszeń. Ciężko było nam się żegnać z tym cudownym miejscem. Po kolacji zaczęliśmy się pakować i szykować do wyjazdu, oraz do spania.

Ostatniego dnia dopakowaliśmy swoje rzeczy i udaliśmy się na ostatnie już zajęcia z naszymi animatorkami. Wyruszyliśmy koło godziny 13:00 w drogę powrotną. Po drodze wstąpiliśmy do McDonalda na obiad. Koło godziny 20:00 wróciliśmy do domów.

Wyjazd był bardzo udany. Mimo trudnego czasu i panującej pandemii udało nam się spędzić kilka wspaniałych i wyjątkowych chwil w uroczym zakątku Polski.

Serdecznie dziękujemy za te chwile naszym wychowawcom dzięki, którym udało się zorganizować zieloną szkolę. Czekamy na kolejne, pełne przygód wyprawy.