Get Adobe Flash player

Wycieczka do Parku Jurajskiego

27 maja 2019 uczniowie klasy VIII A pod opieka swojej wychowawczyni pani Dominiki Kiszki oraz nauczyciela historii pana Pawła Karwickiego wyruszyli na dwudniową wycieczkę do Parku Jurajskiego w Bałtowie - krainy dinozaurów. Punktualnie o godzinie 8 rano wyjechaliśmy do naszego miejsca noclegowego w Wolce Bałtowskiej a następnie już pieszo udaliśmy się malowniczym wąwozem do Bałtowa.

Niech żyje B A L !!!

6 czerwca 2019 roku miało miejsce wyjątkowe wydarzenie w historii naszej placówki. Otóż pierwszy raz odbył się wspólny bal uczniów kończących ósmą klasę i gimnazjum. Uroczystość rozpoczęła się o godzinie 18.00. Do swoich podopiecznych zwrócił się Pan Dyrektor Czesław Sieczka, który wzruszył wszystkich swoim przemówieniem.

Matematyczny escape room

3 czerwca podczas otwarcia Dnia Sportu Szkolnego Pan Dyrektor Czesław Sieczka zainaugurował w naszej szkole działanie niezwykłego pokoju zagadek – matematycznego escape roomu.

Uczennice klasy VIIIa – Hanna Bartnik, Kornelia Borowiecka, Maria Gruszka, Wiktoria Markiewicz, Adriana Pryciak, Patrycja Świderska i Paulina Wojtas wspólnie z nauczycielką matematyki p. Beatą Krygier opracowały scenariusz, przygotowały rekwizyty i dekoracje. Wsparcia udzielił im również Samorząd Uczniowski. Pracownia matematyczna zamieniła się w mroczny strych, na którym ukryto skrzynię z tajemniczym skarbem.

Wycieczka do Krakowa i Zakopanego

W dniach 28.05. – 29. 05. 2019 r. odwiedziliśmy dawną stolicę Polski oraz stolicę Tatr. O godz. 7.30 wspólnie z uczniami klas IV i klasy VI a oraz opiekunami wyruszyliśmy na spotkanie z przygodą. Po przyjeździe do Krakowa rozpoczęło się zwiedzanie najważniejszych zakątków miasta pod okiem pilota. Widzieliśmy Barbakan, Bramę Floriańską oraz spacerowaliśmy po jednym z największych rynków w Europie. Wrażenie na nas zrobiły Sukiennice i Kościół Mariacki, z którego rozlegały się dźwięki hejnału. Byliśmy też na Wawelu i w Katedrze Wawelskiej.

Uczniowie z PSP w Jodłówce Tuchowskiej

20 maja 2019 roku wyjechaliśmy na zieloną szkołę do Domu Wczasów Dziecięcych w Jodłówce Tuchowskiej. W trakcie podróży zatrzymaliśmy się w Muzeum Drogownictwa wraz ze skansenem w Szczucinie, gdzie  zwiedzaliśmy eksponaty dotyczące budowy i utrzymania dróg i mostów. Obok budynku, na niewielkim wzniesieniu wybudowanym w formie spiralnej alejki, spacerując podziwialiśmy skansen maszyn drogowych. Niebywałą atrakcją  była możliwość „pokierowania” różnego typu maszynami używanymi do budowy lub utrzymania dróg i zrobienie pamiątkowych zdjęć. Następnie ruszyliśmy w dalszą podróż.

Szkolny Konkurs Ortograficzny

Dnia 10 maja już po raz trzeci uczniowie naszej szkoły przystąpili do zmagań w Szkolnym Konkursie Ortograficznym. Udział w nim wzięło 19 uczniów z klas od IV do VIII, ich zadanie polegało na uzupełnieniu testu. Celem konkursu było propagowanie poprawnej polszczyzny i zaznaczenie jak ważna jest ortografia nie tylko na lekcjach języka polskiego, ale i w dorosłym życiu. Ten fakt podkreślił pan dyrektor Czesław Sieczka, który konkurs zainaugurował. W jury zasiadały polonistki Maria Leśkiewicz i Sylwia Broda. Mistrzami Ortografii zostali: